Το φυσικό
περιβάλλον
του ποταμού.
Το ρόλο του
ποταμού
Πείρου στη ζωή
των κατοίκων
της περιοχής.
Να
διερευνήσουν
τις
ανθρώπινες
παρεμβάσεις
στο ποτάμι και
να εντοπίσουν
τα προβλήματα
που
προκύπτουν
από αυτές.
Να
ευαισθητοποιήσουν
την κοινωνία
που ζουν, έτσι
ώστε να
συμμετέχουν
ενεργά όλοι
για την
επίλυση
περιβαλλοντικών
προβλημάτων.
Δραστηριότητες:
Έγιναν
παιχνίδια
γνωριμίας των
μαθητών των
δυο σχολείων.
Χωρίστηκαν
σε ομάδες
εργασίας.
Συμπληρώθηκε
από τους
μαθητές
ερωτηματολόγιο,
για την
αξιολόγηση
των γνώσεων
που είχαν για
το ποτάμι.
Ζωγράφισαν
το ποτάμι, όπως
αυτά το
φαντάζονται.
Παρακολούθησαν
σλάιτς και
βιντεοκασέτες
σχετικές με το
ποτάμι.
Πραγματοποίησαν
δυο
συνεντεύξεις,
από το Δήμαρχο
Φαρρών κ Καρπή
κι από το
Σύλλογο
Προστασίας
Περιβάλλοντος
Χαλανδρίτσας.
Μέτρησαν τη
ζωή του Πείρου, την 1η
Απριλίου, που
ορίστηκε ως «Ημέρα
Ποταμού» και τα
αποτελέσματα
δόθηκαν στο
εθνικό δίκτυο,
για τη
δημιουργία
του χάρτη
καθαρότητας
των νερών της
χώρας.
Έγινε
έρευνα σε
περιοδικά,
εφημερίδες,
βιβλία, internet, για
τα ποτάμια.
Από την
παραπάνω
έρευνα
ολοκληρώθηκε
το λαογραφικό
μέρος και
εκδόθηκε , σε
ειδικό έντυπο.
Έμαθαν για
τον κύκλο του
νερού στη φύση
και
δημιούργησαν
κολάζ.
Επισκέφθηκαν
τις πηγές του
Πείρου στον
Ερύμανθο.
Έκαναν τη
χαρτογράφηση
του ποταμού με
η βοήθεια του
χάρτη και των
στοιχείων που
συγκέντρωσαν.
Δημιούργησαν
τη μακέτα του
ποταμού.
Τέλος η
θεατρική
ομάδα
παρουσίασε
παράσταση, που
αναφερόταν
στους μύθους
και θρύλους ,
γύρω από τα
ποτάμια και τα
παλιά πέτρινα
γεφύρια.